...Na szóval...30 vagyok és kövér, elegem van már, de k*rvára, vagy 10éve tervezem, h lefogyok...több kevesebb sikerrel 10kilókat leadtam, de mindig visszaszedtem, leginkább a mozgás hiányzott eddig. Most viszont elhatároztam, h edzeni fogok, de keményen és addig, amíg azt nem látom a tükörben, amit szeretnék.

Rengeteget bringázok, túrákra is járok, de attól még egy rohadt deka nem ment le rólam, úgyh egészen biztos, h a biciklizés NEM FOGYASZT! Baromi jó állóképességet ad mondjuk, de nekem ez nem elég, viszont imádom, fantasztikus szabadságérzetet nyújt. Nagy vágyam, ha végre EGY EMBER méretűre fogyok, hogy kiélhessem downhill kerékpáros álmaimat-vágyaimat, persze ennyi kilóval még az a canga sem bírna el.

downhill.jpg

Sokak ajánlására készítettem képet magamról, h majd látahtó legyen a fogyás, de azt hiszem megkíméllek ettől titeket. Ha meg már elérem a célom látni sem akarom a régi képeket:) Na mind1, azért itt figyel a gépen, ha kell hasonlítgatok én magam:)


Amikor ezzel a témával kezdtem foglalkozni sokfelé elkalandoztam, magával ragadott a Lifetilt.blog, ahonnan szerteágazóan rengetegfelé eltévelyedtem.

Így találtam jay's workout -ra, aki elindította az érdeklődésemet a Fegyencedzésre és a Harcosok diétájára...jelenleg olvasási stádiumban vagyok, miközben 4edzés után megvettem a 12alkalmas edzőtermi bérletemet, és személyi edzővel edzek, a fogyásom/izmosodásom érdekében.

gabi part.jpg

Nem is baj, h így van ez, hiszen legalább addig is edzem magam, amíg olvasgatok.:)

A bejegyzés trackback címe:

https://slimmingeffect.blog.hu/api/trackback/id/tr974773522

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása