Ajánlották nekem a Dia-wellness steviával édesítőszert, amivel csak az a bajom, hogy folyadék vagy tabletta formátumba olyan eljárással kerül...amit vegyi laborokban végeznek és nem túl természetes az eljárás sem, ugyh ehhez semmi gusztusom. A növény meg elég gáz, h a szárított levelét morzsolom édesítés céljából bármibe, de valszeg ez lesz.

 

Ajánlották nekem erőteljesen a fehérjeporokat: Jelenleg a harcosok diétája című könyvet olvasom és ebben olvastam, h a forgalomban kapható fehérjeporok mindenféle szírrel-szarral vannak teli és többet ártanak, mint használnak. Ugyh kössszépen eztseneeeeem.

 

A táplálkozásról csak annyit, hogy azért kicsit átverés, ahogy a harcosok diétáját reklámozzák, egész nap alig ehetsz vmit, gyümit, zöldséget, na de esteeeeeeeeee áhhhhhhhhh degeszre eheted magad és akkor gondoltam én, hű de fasza nekem ez kell. Mindig is erre vágytam, hogy este ehessek egy jót, erre kisül, hogy szinte csak mindenféle bioszart ehetek este is, salátát és zöldségeket. Hát azért így már más a szitu. fogalmam sincs le tudok-e mondani a földi élvezetekről, mint pl. a csokoládé (nem ét, hanem milka), torták, mondjuk gyümölcstorták (mert a habos, babost amúgy se komálom), pizza (minden mennyíségben és feltéttel, nem teljeskiörlésű lisztből) fagyiiiiiiiiiii ááááááá, minden ízben és mennyíségben...és még sorolhatnám.

 

Áhhh össze vagyok zavarodva, vonz az egészséges oldal is, de 30évig ehettem finomágokat és ha mostantól nem az elég furi.

 

Mert azért nekem ne mondja már senki, h egy karalábé valaha is finomabb lehet egy nutelláspalacsintánál.

 

Épp azért alakult ki a gasztronómia magas foka, mert az emberi izlelőbimbók képesek rengetegféle ízt érzékelni és élvezni.

Az evés mára már nem csak táplálkozás, hanem az élet egyik gyönyöre.

Ha áttérnék teljesen pl. a Paleolit táplálkozásra, az olyan lenne, mintha csak akkor szexelnék, amikor gyereket akarok csinálni.

Mindenesetre ha kerülöm a mérgezett termékeket, az öregedést is le tudom lassítani, az meg azért jó lenne...

Rohadt drágák a bioételek, viszont ha nem kell többé gyógyszerre költeni...talán kifizetődik.

Hát szóval fogalmam sincs, h örökre át tudok-e állni az egészséges ételekre.
 
Nem mindig a testnek kell a kaja, olykor a léleknek is.

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://slimmingeffect.blog.hu/api/trackback/id/tr834779347

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

slxf (törölt) 2012.09.19. 14:55:27

Először is: nem akarlak megbántani.

Másodszor pedig: már most elbuktál ha ilyen dolgokon jár az eszed. Ha el akarsz érni bármit is akkor nem elég kicsit változtatni a régi dolgokon. Fenekestül kell felforgatni a régi megszokott, kényelmes életedet. Mondják úgy is, hogy életmód-váltás.

Gondold át még egyszer az egészet. Ha elszántad magad, akkor csináld 120%-on, ha nem, akkor hagyd a fenébe mert kudarc fog csak érni.

Szerintem.

Még duci vagyok, de változni akarok! 2012.09.27. 22:15:33

@slxf: örülök, h regisztráltál a blog.hu-ra, h ezt leírhasd.
Igazából nem tudom még mit fogok csinálni, de mivel minden ember más, mindenkinek más válik be, egyénre szabottan kell edzeni és étkezni, nem lehet mindenkire sablont húzni.
Egyértelmű, h nem akarok végérvényesen lemondani a finom ételekről és nyers zöldségen élni, hiába hosszaboddik így meg az ember élete, semmiképp sem mind1 milyen minőségben telik az az élet. Nem hiszem, h a vívódásom miatt fel kéne adnom, sztem baromságot írtál. Épp ez az, h foglalkozom a témával, ebből miért következik a kudarc?:O Költői kérdés volt...
süti beállítások módosítása